Tuesday 11 June 2013

Aku dan Kota Kinabalu

Kursus keselamatan dan kesihatan pekerjaan yg aku kena hadiri ni lah yg membawa aku ke sabah....kali terakhir aku kesini thn 2007 dulu...itupun sbb mai dgn kwn2 suami aku.....mmg melancong la...tp kali ni dgn kwn2....teringat balik tmpt2 yg aku ronda2 dgn laki aku dulu....i miss u hubby...


suasana di INTAN SABAH.....tempat aku berkursus.....cantik dan mendamaikan..waktu lebih kurang jam7 pg....

ank2 jalanan yg berkeliaran di kk ni....kesian mmg la kesian tapi bila di beri makanan x mau pulak....nk duit...aku rasa ni mesti sendiket ni...dipercayai budak2 filipina...klu x bg duit...mcm tu la yg dia buat....harap2 ank2 ni selamat dan menjadi manusia berguna...aminnn....

tanjung aru....keluar dari airport air asia..ada simpang tiga...belok kiri...x sampai 500m dh sampai tmpt ni....

sgt cantik dan mendamaikan.....klu x fikirkan flight mesti aku lepak lama2 kt sini...


tq jue...sbb tumpangkan kami...


pokok belalai gajah pemberian jue....kena tanam pokok ni...boleh buat penawar kanser di samping boleh buat masak lemak dan ulam...

Pemandangan dari luar bilik kursus...argh!!!boringnya...aku nk shopping!!! 

INTAN SABAH

No comments:

Post a Comment